fredag 24. august 2007

Skolestart


Den norske skolen startet opp denne uka. Det er ti elever (to hadde ikke ankommet enda) og tre lærere på den koselige skolen. Skolen ligger ca 200 meter fra huset vårt. For dere som er interessert så kan dere se misjonsstasjonen på Google Earth. Koordinatene for huset vårt er: 7 grader 18´41.30" nord og 13 grader 35´50.18" øst.

Noen har spurt om området vi bor på, så her er litt info:

Det tar ca 40 minutter å gå rundt hele muren. Innefor muren bor det opp mot 150 mennesker fra 8 ulike land. Det er 30 nordmenn her. Kameruneserne som bor her, jobber innenfor kirken. Så det er heldigvis ingen norsk getto vi bor i. :-)
(Flere bilder kommer... Litt vanskelig å få lastet opp bilder nå om dagen.)

MPP Bjørseth, Kamerun

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm - Helt seriøst: Hvem er lærere og hvem er elever på bildet? Dere har bare barnetrinn og ungdomstrinn? Hvis jeg ikke kjente deg, bente, så hadde du kanskje blitt tatt for elev du også c",)

Hi-hi-hilsen mamma

Anonym sa...

PS:
Uffda! Ser at jeg har skrevet Bente med liten B. Det var ikke meningen. Unnskyld.

Anonym sa...

Hehe. At jeg ser yngre ut enn jeg er har irritert meg i mange år, men nå man nærmer seg de 30 kan man kanskje se det som et kompliment.
Hun i svart og hvit bluse er lærer. Hun heter Astrid. De andre er elever. Vi har en elev på ungdomsskolen. Det er hun som står ved siden av Astrid.
Mario klarte å svippe hodet innom bildet. Han og Stein-Ove skal ha bittelitt undervisning. Stein-Ove skal ha musikk og Mario gym med de eldste.