mandag 27. august 2007

Fra WC til PC

Nå er jeg en erfaring rikere og 4 kg lettere.
Mine overømfintlige norske tarmorganer har
blitt angrepet av noen hypereksotiske basselusker.
Malaria-alarmen går.
Igjen tropper man redusert opp på sykehuset.
Blodprøve, mer blekk i journalboken,
enda mer penger i sykehuskassa og
en medium neve med antibiotika.
Blodprøve negativ, undertegnede positiv.
Jeg ser det ikke nødvendig å gå
noe mer i detalj om emnet, men legger til at
kombinasjonen ribbensbrudd og diaré er smertefullt.


MPP Horten, Kamerun

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ka kain ein sei, anna ein at magasjau må te innimellom! ;D
Æ hi jo da nettopp lærd på ex.fac.forelesninga om det stabiliserende lufttrykket i overkroppen( som f.eks når'n ska løft tunge ting++), så du hi mi djupeste medfølels på smertan!
Elles håpe æ det går godt med dåkk! Minnan fra tidenes Psykologrunde sett i! ;)

Helsinga Astrid Katrine Gustad (x-Halding)

Anonym sa...

"Uffda,"
Det blir sikkert bra til høyet blir tørt sa mormor, Kanskje ikke den beste trøsten i regntiden, men det er godt ment....
Beste hilsener fra meg...

grethe sa...

Hei dere to! Det er så spennende å f¢lge med på hva som skjer, og å lese beskrivelsene. Dere er flinke :)
Lykke til videre med alt dere holder på med!
Hva er egentlig tidsforskjellen til dere der nede?
Klem fra meg

Unknown sa...

Heisann Bente og Stein-O!
Kjekt å lese bloggen deres! Det høres for så vidt ut som om dere har det fint, om man ikke tenker på noen små beinbrud og diaré:)

Jeg blir helt misunnelig når jeg ser på regnet dere har forresten, selv om vi har hatt noen få regnskurer i det siste..

Snakkes, eller skrives..
-Håvard