lørdag 25. august 2007

Mon petit ami Pascal.



Som tidligere nevnt har vi en del selgere på døra. Her er er skjønn gjeng som ville selge oss flasker med sand i.
De har pyntet flaskene med plastikkblomster på toppen :)



Dette er mon petit ami Pascal.
Han kom og gav meg en pose full av frukt her en dag. Jeg spurte hvor mye den kostet, men han sa noe om at vi var venner og at jeg skulle FÅ den. Mystisk, men veldig koselig. Jeg tenkte at jeg måtte skynde meg å gi han noe tilbake, slik at jeg ikke ble stående i gjeld til han. Jeg gav ham ei brusflaske. Det satte han veldig stor pris på.
Siden den dagen har vi selvfølgelig hatt flere besøk av lille Pascal. Han kommer med frukt og jeg gir ham brus. Han har også spurt om å få skolesaker og skolepenger, men jeg tror han forsto meg, da jeg på min særdeles dårlige fransk forklarte at hvis han fikk, så ville alle de andre guttene også ha.
Han er veldig skjønn!

MPP Bjørseth, Kamerun

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Benten og Stein-Oven!

Akkurat nå er storesøster på besøk hos mamman og vi ser med stor interesse på deres nye hverdag både innenfor og utenfor murene! Kjempekoselig at dere gir livstegn fra dere så ofte!

Vi er såå glade i dere og stolte av dere!

Klem fra Mamma og Anne-Beathe

Anonym sa...

ops... vi ser veldig anonyme ut-hvilket dere vet vi ikke er! Vi er stolte av vår første bloggkommentar likevel vi. Sov godt!!!