søndag 29. april 2007

Forberedelser

Det er ca. 3 mnd til utreise og vi gleder oss stort!




Jeg, Bente, har allerede begynt å drømme om turen (altså om natta). I drømmene går selvsagt alt galt. Jeg drømte at jeg skulle jobbe på et sykehus, og det var pinlig lite jeg kunne bidra med... Ingen god følelse i den drømmen.




Ellers går det i vaksinering, legebesøk, pårørendeliste, visumsøknader, nedpakking av vinterklær, oppretting av blogg (!), utleie av leilighet og utfylling av skjemaer mm.


Det er veldig greit å reise gjennom NMS for da får man en bunke med skjemaer man skal fylle ut.




Vi kommer til å skrive litt mer i sommer, og ikke minst i høst, når vi er i Kamerun.


Vi håper veldig på å få høre fra dere som leser bloggen. Når man er i det store utland er det morsomt å få en liten hilsen, om ikke annet bare høre hva du har spist til middag i dag! :-)




Vi høres!

2 kommentarer:

Mario sa...

Tenkte ej skulle komme vennane dokka i forkjøpe - so hah!

Vil ynskje dokke ein god sumar føre turen, og lykke til me Kristus som førebilete - og dei følgene d fæ, både positivt og negativt. Eller kanskje negativt og positivt? D e no tross alt d positive som vil seire til slutt uansett!
(Ha d i tankane når dokke må ta i mot tårevåte Mario for endte gang midt på natta - dokke fæ tross alt løn for d i himmelen :P)

Bø!, forresten... :)

Lina sa...

Hei på dere!
Takk for hilsen og mail:) Veldig koslig! Det var utrolig kjekt å treffe dere på GUS! Ei utrolig flott uke spør du meg, og alle andre virker det som:) Tenk at vi sitter i hver vår verdensdel i hvert vårt land om ca en måned! Det er litt uvirkelig! Jeg gleder meg veldig! Utrolig kjekt at så mange har blog for da kan vi følge hverandre underveis..Det blir kjekt! Ønsker dere en riktig GOD sommer, så snakkes vi nok etterhvert:) Stor klem fra Lina:)